Christian Zendri

default
Position
Temporary Professor
Academic sector
IUS/19 - HISTORY OF MEDIEVAL AND MODERN LAW
Per ricevimenti, orari lezioni e avvisi relativi consultare la pagina personale del docente nel sito dell'Università di Trento:
http://www5.unitn.it/People/it/Web/Persona/PER0003658#INFO

Modules

Modules running in the period selected: 13.
Click on the module to see the timetable and course details.

Course Name Total credits Online Teacher credits Modules offered by this teacher
Master’s degree in Historical Studies (interuniversity) History of Medieval and Modern Law (2025/2026)   6   
Corso di Perfezionamento e Aggiornamento Professionale in Domini Collettivi: accertamento e gestione con particolare riferimento al nord est d'Italia Profili storico giuridici dei domini collettivi (2025/2026)   1    0.5  (Elementi di storia del Triveneto)
Master’s degree in Historical Studies (interuniversity) History of Medieval and Modern Law (2024/2025)   6   
Master’s degree in Historical Studies (interuniversity) History of Medieval and Modern Law (2023/2024)   6  eLearning
Master’s degree in Historical Studies (interuniversity) History of Medieval and Modern Law (2022/2023)   6  eLearning
Master’s degree in Historical Studies (interuniversity) History of Medieval and Modern Law (2021/2022)   6   
Master’s degree in Historical Studies (interuniversity) History of Medieval and Modern Law (2020/2021)   6   
Master’s degree in Historical Studies (interuniversity) History of Medieval and Modern Law (2019/2020)   6  eLearning
Master’s degree in Historical Studies (interuniversity) History of Medieval and Modern Law (2018/2019)   6   
Master’s degree in Historical Studies (interuniversity) History of Medieval and Modern Law (2017/2018)   6   
Master’s degree in Historical Studies (interuniversity) History of Medieval and Modern Law (2016/2017)   6   
Master’s degree in Historical Studies (interuniversity) History of Medieval and Modern Law (2015/2016)   6   
Master’s degree in Historical Studies (interuniversity) History of Medieval and Modern Law (2014/2015)   6   

Di seguito sono elencati gli eventi e gli insegnamenti di Terza Missione collegati al docente:

  • Eventi di Terza Missione: eventi di Public Engagement e Formazione Continua.
  • Insegnamenti di Terza Missione: insegnamenti che fanno parte di Corsi di Studio come Corsi di formazione continua, Corsi di perfezionamento e aggiornamento professionale, Corsi di perfezionamento, Master e Scuole di specializzazione.

Other positions held
Christian Zendri
Office Collegial Body
Collegio Didattico del Corso di laurea di Scienze Storiche (Interateneo Verona-Trento) - Department Cultures and Civilizations
Share